انسان تنها موجودی است که مختار است و می تواند خودش راهش را انتخاب کند، هرطور که میخواهد تفکر کند و با توجه به تفکرش رفتار کند. حتما تا بحال به این فکر کرده اید که چه خوب است بتوانیم محصولات مورد نیازمان را با یک تخفیف 50درصـــدی خریداری کنیم...

به همین دلیل بر آن شدیم تا بتوانیم به نحوی این تفکر قریب به محال را به واقعیت برسانیم. شاید فکر کنیم که چنین کاری سخت است و یا حتی غیرممکن. اما کافیست ثبت نام خود را در سایت انجام دهید و به یک رقابت ساده بپردازید. رقابتی که با پاسخ دادن به سوالاتی کاملا واضح تعبیه شده تا شرکت کنندگان محترم بتوانند با آسودگی خاطر به سوالات پاسخ دهند.

به تایـم تـخـفـیـف فقط نمی توان از دید یک فروشگاه نگاه کرد. تمام سعی خود کرده ایم تا محیطی با رابط کاربری راحت، جذاب و بدون یکنواختی را برای خرید شما کاربران محترم فراهم کند. یکی از اصول یک رابطه ی اقتصادی، این است که برد-برد باشد، یعنی در آن طرفین بعد از تعامل، رضایت خود را دارند. اگر به روند کارِ تایم تخفیف دقت کنید، این رابطه را به خوبی متوجه می شوید.

در پایــــان...

تیم تایم تخفیف تجربه ی یک خرید جذاب همراه با آسودگی خاطر را برای شما آرزومند است. امید می رود که بتوانیم با پیشنهادات خوب و سازنده شما عزیزان در ارتقای کیفیت تایم تخفیف قدم برداریم.